אחד הדברים החשובים בעסקים ומשרדים הוא נושא – שילוט פנים, בעיקר כאשר מדובר במשרדים גדולים ובהם יש לא מעט מבקרים הפוקדים את העסק או את המשרד ביום יום. שירות זה נועד לכוון את האורחים והלקוחות המגיעים למקום הרצוי על מנת שהם לא ילכו לאיבוד בחלל הגדול.

בשל החשיבות הרבה של שילוט לעסקים, בעלי חברות וחנויות משקיעים בבחירת שילוט שיהיה גם פרקטי ומואר, אך גם ישתלב בצורה מיטבת עם עיצוב החלל, כך ששלטים אלו יתרמו רבות מבחינה עיצובית לחלל. לדוגמא – אם מדובר באולם אירועים המעוצב בסגנון קלאסי, תוכלו לבחור שילוט פנים המעוצב עם אותיות בגרפיקה קלאסית וצבעים התואמים לאופי המקום.

 

מהו בכלל שילוט פנים?

שילוט פנים לעסקים יכול להיות שלטים שונים כמו – שילוט המכוון לשירותים במקום, שילוט המראה היכן משרדי ההנהלה, שלוטי המכוון היכן נמצאת מחלקה מסוימת או מוצר מסוים בחנות, שילוט על גבי דלתות של חדרים עם שם של עובדי המשרד ועוד סוגים רבים של שלטים המתאימים בקפידה לאופי המקום ועליהם ניתן להדפיס בצורה ברורה כל שתרצו.

אם כך, בשל החשיבות הרבה של שלטים אלו, בתי דפוס וחברות המציעים שלטים לעסקים מחזיקים מעצבים אשר מתאימים את השילוט לעסק בצורה מיטבית, אך הם גם מציעים שלטים העשויים בטכנולוגיות מתקדמות על ידי חומרים מיוחדים כמו למשל – חיתוך בלייזר של אותיות על גבי חומרים שונים.

לדוגמאות נוספות של שלטי פנים לעסקים לחצו כאן

היתרונות של שילוט פנים בחיתוך לייזר

אם כבר נגענו בטכנולוגיית הלייזר לחתוך אותיות לצורך עיצוב שילוט פנים, נסביר כי טכנולוגיה זאת מאפשרת לכם לקבל עבודה מדויקת ביותר, הרי קרן הלייזר היא מדויקת על אלפית המילימטר, כך שפרמטר זה חשוב ביותר כאשר מדובר על שילוט פנים המודפס באותיות קטנות הדורש דיוק רב בעת החיתוך על מנת שהאותיות יהיו ברורות ללקוחות הקוראים את השלט.

את השילוט ניתן למצוא מודפס על מגוון רב של חומרים, כמו –לוחות מתכת, אלומיניום, פלסטיק, עץ או לבידי עץ ועוד מגוון חומרים אחרים, אך כמובן שיש צורך לקבל איכות בלתי מתפשרת וגם דיוק רב של האותיות.

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן